May 10

Ելք ստուգատես

Ողջույն, ես Նելսոն Խաչատրյանն եմ ։ Սովորում եմ Արևմտյան դպրոցի 3․1 դասարան։ Ունեմ բլոգ, չեմ սիրում իմ բլոգը։ Գիտեմ ծրագրեր որոնց անուններն են՝ paint, movie maker,  quiziz պիվօտ անիմատիոն և word: Ես ունեմ իմ Yotube-յան էջ և ես կասեմ ո՞ր ֆլեշմոբում, մասնատցում։ Ես ավելի շատ մասնակցում եմ անգլերենի ֆլեշմոբբներին ռուսերենի և մայրենիի ֆլեշմոբներին։
Բլոգի բաժիններն են

մայրենի

մաթեմատիկա

Ռուսերեն

անգլերեն

Ճանբորդություն

Ես կարողանում եմ 

Մուլտֆիլմեր 

Տեխնոլոգիա

Երգեր

Ես և Շրջակա

Մարմնակրթություն

Մեր դպրոցում ամեն ամիս ունենք ֆլեշմոբ: Մասնակցումենք մաթեմատիկայի, մայրենիի, անգլերենի և ռուսերենի ֆլեշմոբերին։Ես մասնակցում եմ բոլոր ֆլեշմոբերին։

Մենք երբեմն շրջում ենք կրթահամալիրի տարբեր դպրոցներով։ Սովորում ենք տարբեր բաներ օրինակ այցելել ենք նետաձգարան և այնտեղ սովորել նետաձգություն։ Ագարակում սովորել ենք ձի վարել։ Բակում տաք օրերին խաղում ենք ֆուտբոլ և այլ ուրիշ խաղեր։

Մենք մեկ-մեկ գնում ենք ճանբորդություն և այսօր գնացինք Ուշի, հարդավան և եղրիպատրուշ

 


Posted 10 May 2021 by khachatryannelson in category Uncategorized

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*