May 22

Մայրենիի հաշվետվություն

Այս տարի ես մայրենիի դասից հետաքրքիր նախագծեր և աշխատանքներ եմ արել։ Այս տարի ես կարդացել եմ Ռեդյարդ Քիփլինգ, Էդմոնդո դե Ամիչիս, Չարենց, Թագոր, Դանիել Պենակ, Ավետիք Իսահակյան, Ստեփան Զորյան, Լիվինգսթոն Լարնեդ, Դոնալդ Բիսեթ, Համո Սահյան, Հրանտ Մաթևոսյան, Ղազարոս Աղայան, Լեվոն Շահնուր, Հանս Քրիստիան Անդերսեն և Հովհաննես Թումանյան։ Ես ստեղծագործել եմ աքրոստիքոս «Հայաստան», «Հայրենիք» բառերով, ստեղծագործեցի «Ի՞նչն է ինձ համար այս կյանքում ամենակարևորը» վերնագիրով, ստեղծագործեցի «Պարծենկոտ լինել նշանակում է․․․» վերնագրով, ստեղծագործեցի «Մայրս» վերնագրով, նախընտրածս վերնագրով ստեղծագործեցի, ստեղծագործեցի «Բարությունը կփրկի աշխարհը» վերնագրով, ստեղծագործեցի «Ոչ թե նա է ուժեղ, ով ուժ ունի, այլ նա, ով․․․» վերնագրով։ Տեսանյութ-ռադիոնյութեր եմ պատրաստել, որտեղ ես և քույրիկս ներկայացնում ենք «Պոչատ աղվեսը»։ Սեղմեք այստեղ, որ տեսնեք արդյունքը։ Այստեղ դուք կտեսնեք բոլոր իմ աշխատանքները


Posted 22 May 2024 by khachatryannelson in category Uncategorized

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*